Wednesday, September 22, 2010

Kaki sibuk

Bangun pagi tadi tengok-tengok ada sms baru di handphone.

" Ternyata is a nice song. How come you hate it so much? "

Pesanan ringkas dari seorang kenalan back when i was in matrik, Mr. F. He is Indie's band die hard fan. Dia yang kenalkan aku dengan Yuna,Polaroid,Mocca, dan tentunya Estrella.

"How come you know?"

"From your blog. I found yours in A's blog lists. Silent reader dah lama dah. Ko je tak perasan."

No wonder. F tidak punya account facebook. Tak sangka dia jumpa jugak blog selekeh aku. Haih.

" Why bother? I just don't like that song."

" Since when? Ko dah gila Tomok ke sekarang?"

"Pfttt. Shut up. I have my own reason"

" It wasn't that bad and the lyrics is so simple."

Aku senyum sambil membalas, " I didn't say it was bad pun."

" So why?

" Because it is tooo damn bad."

Terus dia tak reply.

Hehe!

3 comments:

Anonymous said...

siot ah ko yany. luckily r not mentioning my real name here. Mr F suits me well i think. hahaha

jantung hati said...

Kaki sibuk sungguh...heheee =p

Solaris said...

Mr F : ko ar siot. mujur aku tk mention nama betul. kalo tak haaaa. hahaha

Jantung hati : HHAHAHAHAHA. ok ok. i know who you are :p