Tuesday, September 1, 2009

lempang lempeng

aku menyampah la dengan post or komentar manusia2 yang suka show off ni.

paling tak suka bila suka menge-show-off-kan sumtink like ;

i)clubbing itu seronok.

" lets party"

" oh damn, i nak party!!! "

" i wanna go for a party at the (nama tmpat tu) tonite, so those who wanna come text me"


ii) life macam orang kulit color putih putih itu hebat.

sumpah menyampah.

ey sengal!

baru je merdeka kan?

aku rasa macam nak bagi pelempang je.

i kno, y shud i mind of sumtink like that, but the thing is..sekarang bulan ramadhan kan.

so please, show some respect lah!

aaaaa nak bagi pelempang.

ada sapa2 baik hati nak derma pipi dia untuk mendapat pelempang-an aku?

ok.bye



p/s : banyak banyak baca quran. hilang rasa nak bagi orang pelempang.

2 comments:

Anonymous said...

haha.. tak sangka ko suka membebel..

Solaris said...

haha..itulah,aku pn tk sedar aku kuat bebel. tp bila aku nak mnge-tag aku nye post je, aku tk thu nk letak label pe, sbb sumenya mcm aku tgh bebel sorang2..tgk post 'sendiri bebel' aku tu bru sedar rupanya selama ni aku kuat bebel..bebel sorang2 je lebih..hahaa.