Saturday, August 22, 2009

i.u.we.us


ini LOVE.

L.O.V.E


sakit la kepala kalo pikir maksud sebenar word ni. kan?

kalo tengah masyuk mmang seronok. jiwa happy je. kan?

tapi kalo relationship tu dah ber-problem, mcm mana la pulak kan?

jiwa kunun nak kental pun leh jadi leleh. kan?

(asal suka letak 'kan' kat belakang?) *tak paham*


aku dulu mula kenal benda alah ni stat dari ujung2 form 4 agi. haaa.. howt kan i? (ok nak muntah) HA HA

sekarang ni?


entah entahlah.


apa yang penting dalam relationship ni are TRUST and LOYALTY ( aku bt large lagi so means important okay)

dengan experience sndiri, rakan-rakan yang banyak nye kecundang sbb psgn diorng tak setia or tak pecaya pada psgn masing2. itulah masalahnya.

kenapa mesti tak setia?

kenapa mesti tak percaya?

PANGGGG!!

kalo blh aku balik ke zaman aku ujung2 form 4 kat mrsmb tu mmg aku da kasi warning kat diri aku sendri.

buat apa nak seksa diri?

buat apa asyik makan hati?

selalu aku tnya benda ni.


tapi..

degil jugak.

tapi ekceli..(dua kali tapi) ohoo

cinta ni takda la teruk sangat.


kita kena tahu macam mana nak hndle problem, means kena matang la dalam hal2 cm gini.

ingt g, masa tahun 2, pas aku tengah hati patah aku geram amat rasa cam nk g pancung kepala orang yang buat hati ku patah tu, aku gitau rumate aku si NIK. dengan yakin aku cakap :

" hang tengokla nik..aku TAKKAN kapel dah aih pas kita abeh blajaq ni. aku tak men2 ni. seyes ni"

HA HA.

ayat makan diri kan?

patutla NIK senyum je pas aku bt statement berani mati tu.


rupa2 nya NIK lebih kenal aku.

tahun 4, aku kecundang jugak.

adeii..

aku kapel untk kali ke-3. howt kan? (ok jom muntah sama2) HA HA

ramai ke yang tahu?

haa itu aku tak tahu.

HA HA HA.


p/s : lain kali cakap tu pikir dulu baik bruk natijah kesan implikasi di masa depan. sekian.


tiba-tiba aku rindukan NIK.

ha ok.

bye.

1 comment:

firjani said...

hellow lovely sis.
da tuka blogspot eh.
huhu bagus3