Tuesday, August 11, 2009

SebuaH KisaH kLasiK

hey saya kembali.

ini natijahnya sekiranya saya sudah gila balik pada blogger ini. update hari hari. :-D


terfikir untuk update stelah mndengar lagu S07 ; sebuah kisah klasik untuk masa depan.

erghh..

saya AMAT rindukan mereka.

counting the days, dunno when we will meet up again. its uncountable for me i think. :-(

kenapa saya sgt sygkn mereka??

kenapa??

mereka lah yg sy ada. berjauhan dgn keluarga. merekalah tmpat sy bergurau senda. (ecece).

but seriously, since form 4 saya kena sumbat masuk asrama (papa paksa), tak pernah rasa SANGAT sygkn insan yang kita panggil kawan-kawan.

ya kawan-kawan.

mereka bukanlah sahabat.

cuma kawan-kawan.

tapi..merekalah kawan-kawan terbaek saya.

batch 05/09 civil eng UTHM.

mungkin tak semua saya rapat.

mungkin bukan semuanya patut saya panggil kawan-kawan.

tapi lantaklah.ada bapa ketul je kot.

saya rindu mereka.

sangat ingin berjumpa mereka.

tapi kerana kekerasan hati saya,saya pergi hari itu.

tidak mahu ada disitu.

maaf kawan-kawan.

terlalu banyak pesanan ringkas yang saya dapat hari itu.

mujur ada hp kecil ini.

menghubungkan kita kawan-kawan.

tapi tak mengapa.

bukan hari itu jodoh kita.

mungkin di lain hari.

pada masa kita sudah bekerjaya. sudah punya keluarga(ha ha ha)

kita PASTI.

berjumpa lagi.

ingatlah.

kenangan ; sebuah kisah klasik untuk masa depan. :-)

2 comments:

Anonymous said...

kenapa tak nampak ko langsung kat parit raja ni weh??

Solaris said...

itulah..aku pn tk tahu..mybe sbb aku da pndah ke taman u kot. so sgt jarang nk g parit raja. thats y tk trsrempak kot. huhu..rindula korang..huhuuu