Wednesday, August 19, 2009

alahai la omakkkk

"nurul,mggu lepas anak makcik fauziah yang sama nurul tu bertunang dgn (bla bla bla)"

"oh ya ka..bguihla cmtu..dh smpai time dia nk tunang."

"org lain dh sampai masa, kita bila lagi?"

erkkkkkkk


aku rasa nak trmuntah ja masa mak tanya camtu.

aku senyum ja kat mak.

"lambat lagi la mak. nurul nak enjoy dulu"

hahahahaha..gilo po aku cakap camtu kan.

sebenornye memang belum sampai masa lagi.

masih mencari hala tuju hidup. dok meraba-raba lagi mak oi..tk trpk lagi la.

tapi mmg kebetulan kawan2 sebaya aku area taman aku tu 3 orang da bertunang dalam bulan ni.

ala tapi suma tu da keja la.

ada yang pas spm je blajanye,trus keja. mesti r tunang,nk pk pe g kn?

aku ni..masih banyak bnda yang aku nak buat pas ni.

lepas aku angkat kaki je dari bumi batu pahat ni,takkan aku balik sini lagi. huhu

terlalu banyak memori terpahat kat batu pahat. sedih kalo diingat-ingat.

semoga Allah permudahkan aku, dalam apa pun yang aku buat, yang aku tempuh, insyaAllah.

stil hve long journey to go thru. insyaAllah boleh!:-)

No comments: