Friday, January 1, 2010

welcome 2010!

hari ni macam drama.


serius.


ko penah tengok drama yang perempuan tu bengang dengan laki tak guna sebab tipu-tikam-belakang turun dari kereta hempas pintu kuat-kuat pastu pegi camtu je then yang laki tak guna tu kejar perempuan tu dengan kereta minta maaf konon menyesal?



haaa aku tengok weh kejadian tu.


dengan mata sendiri aku tengok perempuan tu macam nak je hayun kasut tinggi dia biar kasi pecah cermin kereta laki tak guna tu.


perempuan tu dengan pakai baju kurung, heels, jalan je terus sambil muka nak nangis gila.



sumpah kesian aku tengok.


ni mesti pasal laki tak guna tu ada perempuan lain.



haha macam cita tiger woods.


laki ni, memang tak guna sesen pun.



haish, aku kalau mulut jahat nak je aku doa ko bagi cepat mampus ke apa.



tapi Allah takkan makbulkan doa kita macam tu tau tak?!



biar doa yang baik-baik, semoga dia dapat pengajaran nanti.



pengakhiran 2009 aku memang penuh kontroversi.


aku mohon, aku doa, biarlah 2010 ni aku boleh hidup dengan tenang.


tanpa gangguan laki tak guna durjana ke hapa lantak ko la.



sila la pergi jauh-jauh.



tolongla jangan datang balik.



kalau aku cakap aku dah menyampah,



means aku MENYAMPAH lah!



Ya Allah, aku mohon biarlah tahun 2010 bakal memberi lembaran baru, hidup baru tanpa aku perlu menoleh ke belakang lagi. berilah aku kekuatan iman, semangat, dan murahkan rezeki aku dah ahli keluarga. insyaAllah, amin.

No comments: