Friday, October 28, 2011

Mad?

It's Friday everyone! My fav day and yes, i think maybe for everyone else too. Heh. Seriously tak dapat nak concentrate kerja, well you know when the boss is not around so meaning that the 'tanduk' akan mencacak dan berkeliaran lah semua orang doing nothing. Kekeke. :p

My biggest problem right now is that i have no mood doing works and yeaaaa mengantuk gila kot. Terfikir pulak pukul berapa aku tidur semalam? Or aku bangun awal sangat ke pagi tadi - yea set jam pukul 6 pagi since nak kejut Aizat yang entah dapat semangat dari mana nak bangun awal konon tapi tertidur jugak finally. Pulak tu pagi tadi aku bangun awal la jugak lepastu lepak atas lantai yang sejuk tu dan tak buat apa-apa selama 30 minit. Fikir pun tak. Haih. Dah la mengantuk, i'm so starving macam tak makan berhari-hari sedangkan lunch tadi baru je bantai makan chicken claypot dekat Kapitan. Haih. Baca bismillah ke tidak aku tadi? Memang loser gila hari ni. 0__0

Lepastu orang ajak aku buat apa semua aku tak ada mood, orang message ke sms semua aku tak berdaya nak reply. Dalam otak aku macam nak reply, patut reply, shouldacouldawoulda tapi macam penat sangat untuk sinaps-sinaps aku travel ke jari jemari aku, jadi aku fikir, nanti la aku buat. Last-last aku tak buat apa pun, aku just space out. Tolong maafkan aku. I can't seem to function properly right now.


Aku selalu rasa macam nak muntah, dan kepala aku selalu rasa ringan. Kadang-kadang aku tersenyum, nampak macam orang gila sikit, sebab kadang-kadang tak ada sebab untuk aku senyum, contohnya bila sedang memandang sebatang pokok yang hodoh.


Tapi aku selalu, selalu, rasa macam sekarang ni. Mengantuk dan letih yang amat sangat. Walaupun aku tak buat apa-apa sehari suntuk. Jadi aku akan tido. Aku tak ingin diselamatkan. You be good. Hmmm..esok hari Sabtu.


Jadi, selamat hari Sabtu.

Selamat beriang ria di hujung minggu.

No comments: