Tuesday, January 11, 2011

Hari ke sebelas

Sudah hari ke-sebelas dua ribu sebelas. Laju betul masa berjalan, bukan?

Ada banyak hal dalam hampir sebelas hari ini. Nak update, nak cerita tapi tak tahu yang mana satu nak mula.

Sekadar singgah. Nanti, tunggu kepala berisi idea cerita baru di-update ok?

Ingatkan aku. Harus!


p/s : Tarikh 11.1.11 yang cantik tidak menjamin perjalanan hari juga cantik. Hari ni pertama kali kena saman dengan Majlis Bandaraya. Yang paling tak boleh terima sebab ia terjadi di Penang. Pertama kali. What the fish.

2 comments:

sHe said...

aku selalu ja kena saman dengan mbjb tapi aku buat xtau ja sebab keta aku plet klantan so renew roadtax kat sana la kan, nothing to do with mbjb whattt.. haha~

Solaris said...

ha plet kelantan? hang beli kat kelantan ka keta hang? aku pn tk byaq lg pn. biaq p la. jgn polis or jpj saman sudah. hat tu haru. hehe