Wednesday, March 16, 2011

Ramblings

Kadang-kadang dalam hidup, kita boleh jadi tamak. Bukan boleh jadi, memang kita akan jadi tamak. Tanya siapa-siapa sahaja, baik kaya, baik miskin, baik senang, baik susah, ada saja benda yang kita mahu, ingin, tapi kita tak boleh capai, kita tak boleh dapat.

Sakit hati siapa tahu. Rajuk hati siapa peduli. Well, think it in a positive way. You can't have things you want, you can't get everything you love. How to deal with it anyway? You, listen. You will only be hurt a finite number of times during your life but you have an infinite number of ways to deal with it. Just go through the pain. Absorb the feeling. That's the way.

Minggu lepas adalah antara minggu favourite aku. I spent 2 days with fiancee and of course, is the best thing ever. Ke mana mahu aku pergi, apa aku ingin jamah, di mana-mana, setiap masa, dia ada. Holding my hands, sangat kemas. Persis tak mahu aku lepas. Aku juga mahu, mahu untuk tidak lepas.

Seperti aku kata tadi, kadang-kadang kita jadi tamak. Mahu semua untuk kita. Cukup-cukuplah. Sebab, tak mungkin semua orang boleh terima seadanya kita. Seadanya- yang selalunya mengada-ada.

Love me when i least deserve it,
because that is when i really need it.


Maaf. Kadang-kadang aku naif. Kadang-kadang aku hancur. Kadang-kadang tak betah bertahan.

Anger does not contribute,hatred does not change.Things happen for perfect reasons-get over it.

Hold on. I'm on my way.

Tunggu.

No comments: