Wednesday, March 30, 2011

Sad song

Saya tahu awak sedang mengintai di sini. Yang lain, saya harap kalian tak cari diri sendiri dalam entri ini; saya bukan menulis mengenai mana-mana teman, bukan untuk siapa-siapa.

Tapi, saya cuma mahu awak tahu, saya mungkin ada cacat saya, tapi yang cacat tak semestinya cela bukan?

Believe me, when you are no longer able to be wrong, you are no longer able to be right either. You can't expect me to be perfect. You can't expect me to be that nice. You can't expect me to be that 'pure'. Because, i'm not. I just can't.

Mahu bagaimana lagi ya?

Every cut, every tear. Every time. I feel it, and you don't know it.

Awak,

Saya mahu berhenti berlari. Saya mahu berhenti mengejar. Awak, awak sudah terlalu jauh tinggal saya.

Something which you take for granted will be gone soon. Start appreciating it. Right now.

You don't have much time.


Dan sebenarnya kecil hati itu adalah lebih teruk dari makan hati.

No comments: